kao loy gym
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jordy, Fredje en Aziz @ Night of te new talent Gent 28/3/2009

Ga naar beneden

Jordy, Fredje en Aziz @ Night of te new talent Gent 28/3/2009 Empty Jordy, Fredje en Aziz @ Night of te new talent Gent 28/3/2009

Bericht  Admin zo apr 05, 2009 5:39 am

Jordy Thijs Kao loy (64.9kg)vs Cambi Carim (66kg) Capitol Gent
Jordy begint prima aan de partij, hij luisterd uitstekend naar zijn hoek en scoort op alle fronten!Ik zag gelijk dat hij rustig was en goede explosie had in zijn aanvallen. Hij kwam zéér goed door met voorwaartse trappen op het hoofd Twisted Evil
Je zag het zelfvertrouwen groeien en jordy domineerde de gehele eerste ronde
2e ronde hetzelfde, een goed kijkende en scorende Jordy, ff verder in de partij komt jordy tegen de touwen en neemt een harde leverstoot, waarop hij 8-tellen krijgt. Zoals iedereen weet is een rake leverstoot niet iets waar je in de zelfde ronde al van hersteld, die blijft meestal goed "nazeuren"...Ma soit, de ronde wordt uitgevochten.Zwaar kl* dat we deze ronde uit handen moeten geven, zeker omdat Jordy al 2rondes voorstond, ma soit, We sturen Jordy de 3e ronde in met de opdracht goed te "jagen" en deze komende laatste ronde op naam te zetten om te winnen.
Jordy is hersteld en gaat er hard voor, hij heeft de pedalen terug gevonden en scoort met simpele combinaties.FF voor het einde loopt jordy op een harde verdwaalde rechtse stoot, en wankeld, waarop de scheids begon te tellen opnieuw.
Ik besloot wijslijk de handdoek te gooien, met 2x 8-tellen tegen konden we toch niet meer winnen, en bovenal sta je als coach voor de bescherming van je vechter!!!
conclusie: Ondanks deze versliespartij ben ik toch heel content met wat ik gezien had, blijf zo verder doen, je wordt steeds "constructiever", deze partij was jammer van die verdwaalde stoot, ma soit, dit is leergeld geen slagenwisselingen aangaan!volgende is voor jou pirat
VLAAMS TITEL GEVECHT -70KG OP K1 RULES!!!
Leurs Frederik Kao loy (66,4kg/19jaar)vs Desmet Christophe (68kg/27jaar)

Fredje nam het vanavond op tegen thuisvechter Desmet, voor de Vlaamse titel -70kg.
Met meer spanning dan gewoonlijk zag Fred deze partij tegemoet.

Ronde1
Ronde2
Ronde3
Ronde4

Ahdoudi Aziz Kao loy (64kg)vs ilias ? Quinsburry gym Brussel (66kg)
Ronde1
Ronde2
Ronde3

Admin
Admin

Aantal berichten : 72
Registration date : 13-03-08

https://kaoloygym3090.aforumfree.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum