kao loy gym
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fredje, Stef en Jordy Gala C martialartscenter 25/10/2008

Ga naar beneden

Fredje, Stef en Jordy Gala C martialartscenter 25/10/2008 Empty Fredje, Stef en Jordy Gala C martialartscenter 25/10/2008

Bericht  Admin za okt 25, 2008 4:34 pm

3 Jongens hadden we vanavond staan...iedere partij leek door de talrijk opgekomen kao loy "achterban" op een Thuiswedstrijd, lekker dicht op de ring, waarvan één tribune volledig van onze club was Twisted Evil
Alle kaarten lagen perfect gedeeld voor een geweldige Thaiboksavond voor ons team...
Echter gingen we enkele uren later ALLEMAAL naar huis met een mottig gevoel in "de pens"...Als je namelijk in 2 van de 3 partijen serieus GEKLOOT wordt, door scheidsrechterlijke DWALINGEN, die blijkbaar iedereen gezien had in de zaal behalve de heren van de jury zelf...(trainers van andere clubs, supporters van andere gyms etc die me er zelf op kwamen aanspreken nota bene confused )dan ben je gelijk don quichotte tegen windmolens aan het vechten Rolling Eyes ...

En dan waren wij zeker niet de enige club die zo benadeeld werd hoor, ik heb veel rariteiten gezien manmanman!(en ma weinig partijen gezien Shocked Question Question Er was zelfs een scheids die zelf een partij won met iemand zo weg te duwen dat ie zijn knie volledig verdraait... affraid hierdoor niet meer kon lopen en de partij moest laten schieten (en naderhand van buiten naar binnen stond te kijken door venster hoe de trainer van die jongen verhaal kwam halen bij de rest Laughing )

In ieder geval, als er duidelijke beelden zijn, dan vecht ik minstens de partij van Fred aan bij de bond voor een rechtzetting, dit mag dan wel wat kosten...maar juist=juist Twisted Evil

1)Leurs Frederik 66.9kg kao loy vs Rafik 70kg quensburry Brussel
Fredje, Stef en Jordy Gala C martialartscenter 25/10/2008 Dilsen25102008009
Mooie eerste ronde, beide vechters hebben mooie technische kwaliteiten en tasten elkaar af.Voor de 2e ronde geven we Fred mee het korter te zoeken, zijn tegenstander is groter en vooral een trapper, dus moet je voorbij de trapafstand, en dat doet Fredje met glans hij zet zware druk op rafik en haalt uit met harde stoten op de lever gevolgd door trappen cheers Prachtig werk van Fred, volgens het boekje, hij domineert de hele 2e ronde en na goed bokswerk bezorgt hij Rafik 8-tellen cheers . Rafik heeft geen echt antwoord meeer op Fredje die op zijn afstand vecht waar hij goed in is...
3e Ronde hetzelfde, Fredje blijft steeds de betere vechter, Rafik komt nog wel mooi terug, maar kan Fredje geen moment in gevaar brengen.In de clinch krijgt Fredje op een minuutje van het einde een harde knie in het kruis, waardoor hij door de knietjes gaat (zou je niet Mad )Hij krijgt 8-tellen (HERSTELTELLEN!)Wel is waar, want dat had zelfs een blinde gezien dat dit door een knie in het kruis was... No Anyway, Fredje hervat in het helse tempo, en pakt de wedstrijd weer beet!
Dit is dubbel en dik in de sjakosch denk je dan, wat horen we tot ieders verbazing...juist ja, winnaar rode hoek rafik...
Ik dacht dat mijn broek uitviel (ook hier weer mensen van buiten onze club die allemaal zeiden dat dit onterecht was...)EN DAT WAS HET OOK, dan weet ik het ook niet meer...
Ma soit, dat ze die maar afpakken, wat Fredje betreft een PERFECTE partij, en dat zeg ik niet rap, een voorbeeld partij voor iedereen van zijn medevechters bij kao loy...dat meen ik, dus dubbel en dik gewonnen cheers (voor iedereen behalve de jury Sleep )
Ga zo door, want je had je tegenstander in je zak zitten, en dit was heeel zeker geen pannekoek!ook weer goed geluis
terd 101% content hierover! pirat
2)Hollanders Stef 69.9kg kao loy vs Dufour Thaipower gym France
Fredje, Stef en Jordy Gala C martialartscenter 25/10/2008 Dilsen25102008022
Stef opend goed met rechts direct-levertrap, waarop zijn tegenstander een hele reeks van trappen en stoten lanceert als een pitbull, stef trekt zijn dekking toe en komt in de clinch, dufour begint als een gek te knieën, Stef ontvangt een knie recht op zijn kin...Natuurlijk had dit weer iedereen gezien, behalve de heren jury die het moesten zien, natuurlijk Stef letterlijk aangeslagen...hierna ontketend zijn tegenstander nog een fel offensief en stef trekt zijn dekking toe, hij is echt nog aangeslagen van de knie op zijn hoofd en ontvangt veel...scheids breekt weer op en geeft 8-tellen...EINDE PARTIJ (2x geteld in dezelfde rond...)
Nu vraag ik me samen met nog vele af, sinds wanneer je mag knieën op het hoofd in de NW-klasse Suspect ...Dufour kreeg geen waarschuwing niks Exclamation NIemand van de jury had het gezien...tja, dan houd het op Evil or Very Mad ...
Nu ga ik hier niet beweren dat mijn vechter anders gewonnen had, daarvoor was de partij nog te jong;...maar als je wordt geveld door een "niet toestane techniek"...zoals hier een knie op het hoofd in de NW klasse, en dat mag zo maar...dan wordt je hier WEER ROYAAL GEJOST!!!En meer dan 1 trainer van andere clubs zijn naar me toe gekomen die het duidelijk gezien hadden...
Ma soit, het verdikt, Stef verliest door Technisch k.o....
Op een kl*te manier ja...rest my case silent
Volgende keer beter pig
3)Thijs Jordy 64.9kg kao loy vs Alesandro 63kg Celtix
Fredje, Stef en Jordy Gala C martialartscenter 25/10/2008 Dilsen25102008031
Eerste ronde is Jordy te afwachtend, hij komt af en toe door met zijn lowkicks maar zit niet lekker in de partij, zijn tegenstander scoort meer.
Ronde 2 Jordy scoort beter en valt meeer aan, doch is het zijn tegenstander die eerlijjk is eerlijk meer scoort weer, iets later in de 2e ronde geven ze Jordy uit het niks 8-tellen affraid ...Totaal niet aangeslagen of onder grote druk geweest of te lang in dubbele dekking geweest, ma soit dat hoorde blijkbaar bij deze avond...Dan weet je dat de partij al gespeeld is of je moet nog winnen op K.O....
We geven Jordy eens goed op zijn donder en komt met het mes tussen de tanden in de 3e ronde, waarin hij resoluut de aanval kiest en de ronde ook zeker op zijn naam schrijft...
Bij de eindbel wisten we natuurlijk al hoe laat het is, dat je deze partij verliest op punten...Eerlijk is eerlijk,zelfs zonder die weeral waanzinnige 8-tellen in ons nadeel hadden we deze partij nog verloren louter op het verloop van punten scoren bekeken...
Ma soit, de 1e partij voor Jordy, en hij was nogal zenuwachtig en onder de indruk...Hij weet nu wat het is, en heeft laten zien dat ie toch kan knokken, moest ie ronde 1 en 2 met de zelfde spirit gevochten hebben als 3, dan hadden we gewonnen...dit zijn echter vijgen na pasen pirat
Volgende keer beter!

AAN ALLE OPGEKOMEN KAO LOY SUPPORTERS: dikke merci voor jullie support, het was ons vanavond niet gegund, maar hoe dan ook dit zetten we recht!Iedereen heeft de manier "waarop" gezien, als de jury niet mee wil, kan je niet winnen... Mad Voor degene die voor de 1e keer zijn meegekomen, het is gelukkig niet altijd zo, meestal gaat alles gesmeerd met de jury etc,...maar ooit valt je broek uit, ik hoop dat we dit seizoen ons deel al gehad hebben wat dat betreft want dat is slecht voor het hart! What a Face
SOME YOU WIN,SOME YOU LOSE silent bom

Admin
Admin

Aantal berichten : 72
Registration date : 13-03-08

https://kaoloygym3090.aforumfree.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum