kao loy gym
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FREDJE LEURS KAO LOY VS GREGORY TEAM GERISSEN

Ga naar beneden

FREDJE LEURS KAO LOY VS GREGORY TEAM GERISSEN Empty FREDJE LEURS KAO LOY VS GREGORY TEAM GERISSEN

Bericht  Admin di maa 18, 2008 2:28 pm

Frederik Leurs (63kg) kao loy gym vs Heymans Gregory Team Gerissen (ninove).

Fredje trad vandaag voor de 2e keer aan in zijn "jonge" carriere tegen een jongen die alweer een jaartje of 5 ouder was, wat je altijd merkt in kracht en lichaamsbouw...Nu hierover geen gezaag, tis knokken, en daar trainen we voor!!! Vanaf de eerste bel, zag ik al direkt dat dit een "zware" kluif ging worden, Gregory van Team Gerissen bleek een goede complete vechter, die ook lekker naar voren vecht. Het gevecht gaat mooi over en weer, doch is Fred de eerste ronde iets te "afwachtend". Gregory scoort slim in de clinch, terwijl fredje goed scoort met stoten. Voor de 2e ronde geven we Fred mee, om goed vooruit te knokken en te scoren met stoten, en veel met stoot-trap combinaties te werken, dit wordt goed opgevolgd en Fred komt steeds beter in de partij.Het gaat mooi over en weer, Fredje scoort goed met zijn hoek-lowkick combinatie, en weet ook hier weer met boksen goed door te komen. Voor de derde ronde hadden we al het gevoel dat het nu of nooit was, en gaven Fred mee, zijn befaamde conditie aan te spreken, en resoluut voor de aanval te gaan om de winst binnen te halen.De boodschap was duidelijk en hij vecht nu goed naar voor en weet vaak te scoren, dit was Fredjes beste ronde en scoorde op alle vlakken, clinch, stoten, trappen...Hij wist ook Gregory mooi door te sturen als deze de clinch opzocht.In deze laatste ronde viel ook nog maar eens het licht uit...Enfin, De ronde wordt terug hervat en Fredje probeert er alles aan te doen om de partij te beslissen.

De jury zag in deze partij terecht 2 evenwaardige vechters en gaf daardoor ook een "draw" (MATCH NUL).
Dit was wat mij betreft een heel mooie pot om te zien, het mag dan wel een nieuwelingen partij zijn, maar qua technisch niveau was ie om van te genieten! Conclusie:Een goede partij neergezet weer, doch zat Fred maar wat mij betreft op 70% van zijn kunde...Nu als je wist wat een heksenketel dat daar achter de coulissen was!!!Je mag nooit uitvluchten zoeken, en je moet kunnen presteren onder alle situaties, zonder meer....Maar ben wel zeker dat dit alles heeft gezorgd dat Fred niet zo scherp stond als het moest;Zeker zoals ik hem ken heeft hij nood aan een kalme atmosfeer om in voor te bereiden. DESALNIETTEMIN!!!Ne draw is nu ook weer nie het slechtste resultaat, al had er meer ingezeten! Qua keuze van opkomstmuziekje (stuck in the middle with you uit reservoir dogs)heeft ie te zaterdag UNANIEM de Belgische titel gehaald!!! Op naar de volgende!
FREDJE LEURS KAO LOY VS GREGORY TEAM GERISSEN Fredje

Admin
Admin

Aantal berichten : 72
Registration date : 13-03-08

https://kaoloygym3090.aforumfree.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum