kao loy gym
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kao loy naar seminar van Noël vd Heuvel te Lummen

Ga naar beneden

kao loy naar seminar van Noël vd Heuvel te Lummen Empty kao loy naar seminar van Noël vd Heuvel te Lummen

Bericht  Admin ma feb 23, 2009 1:38 pm

Op 9jan 2009 ging weer een "tros" mensen van onze club naar een seminar van Noël vd Heuvel te Lummen, om eens les te krijgen van deze "oude" rot in het vak...Noël vd Heuvel, voor de jongere generatie nog enkel bekend als trainer van Rocky Gym (maldegem), voor de wat oudere generatie nog bekend als topvechter!Kwam uit voor dezelfde gym als Ramon Dekkers indertijd en was ook diens sparringspartner, kortom de moeite om eens te gaan.
Ikzelf kon natuurlijk weer eens niet Mad
Dus nam Sven de nodige stappen

Verslag van SVen:Door de sneeuwval en de vele zieken was onze inschrijving beperkt gebleven tot 6 personen
Eerst de opwarming was best stevig veel touwtjespringen met de verwarming in onze nek kan ik u verzekeren dat het was warm, k’heb men portie zweet daar gelaten hoor.
Nu Noel staat bekent om z’n supersnelle stoot en trap combo’s en daar werden we dan ook op getrakteerd.
Veel korte hoeken en opstotten afgewerkt met lowkick zoals we ze graag hebben, allen de duur van de oefening was veel te lang , was wel te begrijpen gezien de omvang van de groep.
Zoals gebruikelijk werd de stage afgerond met enkele ronden sparren zelf had ik graag de kans gehad om tegen Noel te sparren maar ik denk dat hij een beetje bang was maar ik heb horen zeggen van enkele zeer bekwame vechters dat hij nogsteeds een klasse apart is onze Noel.
Maar desalniettemin een mooi verzorgde stage met onze dank aan The Vikings in speciaal Dominiek Bauwens het was een prettig weerzien hopelijk tot binnenkort.
kao loy naar seminar van Noël vd Heuvel te Lummen 44444444
kao loy naar seminar van Noël vd Heuvel te Lummen 58715
kao loy naar seminar van Noël vd Heuvel te Lummen 4545454
kao loy naar seminar van Noël vd Heuvel te Lummen 454545454
kao loy naar seminar van Noël vd Heuvel te Lummen 5522
kao loy naar seminar van Noël vd Heuvel te Lummen 5852
kao loy naar seminar van Noël vd Heuvel te Lummen 585524

Admin
Admin

Aantal berichten : 72
Registration date : 13-03-08

https://kaoloygym3090.aforumfree.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum