kao loy gym
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!***

Ga naar beneden

***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!*** Empty ***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!***

Bericht  Admin di nov 11, 2008 12:10 am

Daar onze allereerste training OOIT op 2NOVEMBER 2005 plaatsvond, zijn we wiskundig gezien NU precies 3jaartjes geworden. cheers king

Toen ik in 2005 begon, was ik er voor 100% van overtuigd, dat ik door toedoen van mijn goede achtergrond en kennis die ik bij verschillende heel goede clubs en dito trainers had opgedaan...alles wel vanzelf zou gaan... pirat (Dit was echter toch iets te voorbarig tongue )
Het is in mijn ogen ook niet meer dan logisch dat een trainer immers ALLES; MAAR DAN OOK ALLES MOET kennen en weten over Thaiboksen (kick-boksen) uitvoeren van techniek, het hoe en waarom, taktiek, wedstrijdvoorbereiding en alles wat met de hele theorie te maken heeft, om je leerlingen de sport aan te leren...
Maar hoe sterk je ook bent in je kennis, is die kennis( die natuurlijk heeeeel belangrijk is)in het totaalpaket slechts een schakel...
Want je moet het ook kunnen overbrengen op de mensen...dus maw telkens omgaan met mensen...
En juist dat is het moeilijkste als je mij vraagt van het trainer zijn,...
En eerlijk is eerlijk, hier ben ik zelfs al in die 3jaar al keihard mee op mijn bek gegaan Twisted Evil Mensen verkeerd inschatten, te zeer goed willen zijn, denken dat iemand goed was voor mij of de club terwijl die niks deden dan slechtpraten etc etc,wedstrijdvechters die pas in de C-klasse zaten en dachten dat ze al een Top A-klasser waren,....Kortom een hele hoop flauwiteiten waar ik met mijn grote voeten blind ben ingetrapt...naïf zelfs... affraid
Maar hieruit heb ik enorm veel geleerd telkens en mag ik eigenlijk blij zijn dat deze dingen gebeuren of gebeurd zijn, want hiermee doe je echt ervaring op, en wordt je als trainer beter...je bouwt ervaring op hiermee, je ziet dingen eerder aankomen en je weet dat je alles maar dan ook alles in de gaten moet houden affraid
Dus maw, jullie als leden maken me telkens wijzer!Zelfs degene die me ooit dingen hebben willen lappen zelfs jullie bedankt om mijn know how te upgraden Suspect
DUS MERCI AAN IEDEREEN WANT IK LEER ENORM VEEL BIJ VAN JULLIE!!!En die kennis kan ik dankzij jullie weer terug investeren...we kunnen hier spreken van een perfecte wisselwerking Exclamation

Naar de toekomst toe zijn we heel ambitieus maar ook bescheiden, voetjes op de grond en blijven groeien!
*Ons ledenaantal zit rond de 120, dat is niet gering voor zo een boerengat! en dan nog een hele hoop clubs rond ons...(1op4 die bij ons traint komt zelfs uit een gemeente waar een club is, dus merci dat jullie voor ons kiezen!
**We hebben sinds begin vorig jaar een aparte jeugdgroep olv stef en jimmy, deze doet het ook enorm goed en groeit als kool, ze hebben de handen meer dan vol Twisted Evil
***Onze activiteiten worden telkens talrijker ook door toedoen van een 4-mans activiteiten bestuur dat we vorig jaar opgericht hebben...om naar seminars etc te gaan, clubactiviteiten, ...volgend jaar ons 1e gala, waar we er naar streven om heel wat mensen van onszelf te laten vechten! tongue
****Onze wedstrijdjongens en hopelijk in de toekomst ook meisjes doen het enorm goed!Naar de toekomst toe zal ook deze groep groeien in aantal en kwaliteit...al blijft mijn motto hier KWALITEIT BOVEN KWANTITEIT! bounce

Maar bovenal wat in de toekomst moet blijven is de enorme goede sfeer in de club, er hangt echt een super vibe op de trainingen!Dit moeten we zo houden, en ook als groep voor waken, Onnozelaars etc krijgen bij ons geen kans, iedereen is gelijk en traint voor zijn doel!De één komt om 5kg af te vallen, de ander wil leren thaiboksen voor hobby, weer een ander wil eens een wedstrijdje doen voor de kick, en sommige willen zelfs als het ff kan aan de top komen...Van iedereen binnen zijn ambitie verwachten we alleen maar dat ze hun oprechte best doen, en juist door die inzet, ieder voor zijn doel hangt er die fijne clubsfeer!!!Houden zo! Wink

Daarenboven nog een DIKKE MERCI aan Sven, Stef en Jimmy de andere trainers, jullie zijn van ONSCHATBARE waarde voor mij en de club en zeker naar de toekomst toe, dat we nog vele jaren mogen samenwerken en bereiken wat we "binnenskamers" bespreken...
We komen er wel, ... Exclamation
HUS!!!
Björn Meuris
***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!*** Training3jaarkaoloy3nov2008069
***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!*** Training3jaarkaoloy3nov2008081
***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!*** Training3jaarkaoloy3nov2008085***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!*** Training3jaarkaoloy3nov2008097
***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!*** Training3jaarkaoloy3nov2008093
***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!*** Training3jaarkaoloy3nov2008091
***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!*** Training3jaarkaoloy3nov2008103
***3/11/2008 ***3 jaar kao loy met gasttrainer Luc Meeus van Vikings Gym!*** Training3jaarkaoloy3nov2008099

Admin
Admin

Aantal berichten : 72
Registration date : 13-03-08

https://kaoloygym3090.aforumfree.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum