kao loy gym
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bram Beliën & Aziz Gala B te Genk 31/5/2008

Ga naar beneden

Bram Beliën & Aziz Gala B te Genk 31/5/2008 Empty Bram Beliën & Aziz Gala B te Genk 31/5/2008

Bericht  Admin do jun 05, 2008 12:20 pm

Bram Beliën kao loy 70kg vs Wesley Vanhees mt Paal

Eerste partij voor Bram, hij trad aan tegen Vanhees Wesley van mt paal/line up scherpenheuvel.
we hadden extra getraind op positiespel, en vooral uitpakken met zijn loeiharde trappen!

We zagen een partij die 3 ronden mooi over en weer ging, Bram zijn tegenstander probeerde het te zoeken met stoten, terwijl bram het zocht op zijn trappen...
Bram Beliën & Aziz Gala B te Genk 31/5/2008 IMG_0089

Bram luisterde goed naar de hoek, en hield goed de afstand zoals we vroegen.Zoals afgesproken zette hij telkens heel goed zijn fatale levertrap in!! bom
Bram Beliën & Aziz Gala B te Genk 31/5/2008 IMG_0091
Hij wist ook het pootje van Wesley op te vangen en het andere op thaise wijze Laughing onderuit te trappen... bom

Wesley, knokte goed mee, maar toch was het Bram die elke ronde toch iets meer punten sprokkelde, maar vooral ook dingen deed die MEER impact hadden.
Na een serie zware levertrappen in de 3e ronde en wat stootwerk, werd het Wesley ff teveel en de scheids gaf 8 tellen bounce cheers

Bram knokte de ronde nog goed uit en bleef scoren, de buit was binnen wisten we wel zeker... Laughing

En zo geschiedde: WINNAAR OP PUNTEN:rode hoek Bram Beliën kao loy gym!! cheers cheers affraid

Conclusie: Eerste partij, en winnen Very Happy Op zich al een prestatie, goed geluisterd naar de hoek, en vooral ook karakter laten zien, want de pomp was op in de laatste ronde..Anyway, zeer content over deze prestatie Basketball LET WEL OP DE CONDITIE=weekendactiviteiten etc.... Suspect volgend seizoen terug aan de bak!

Aziz Ahdoudi kao loy 64kg Vs Hakim Abdrzak 67.8kg Deathrow

Aziz woog 64.1 in, terwijl Hakim dat deeed op 67.8, het grootste verschil (en meer!) dan er maar kan zijn binnen een gewichtscategorie.Dit zag je ook lichamelijk.
Je krijgt het tegenwoordig nooit meer voor niks sowieso niet, maar als je tegen iemand van Deathrow staat, dan weet je dat je EXTRA aan de bak moet, want daar hebben ze stuk voor stuk goeie jongens lopen pirat

We kunnen ook hier spreken over heel goed gelijk opgaand gevecht, snelle flitsende combinaties over en weer :shock:2 vechters met een vergelijkbare stijl: soepel, snel en fightingspirit pirat

Bram Beliën & Aziz Gala B te Genk 31/5/2008 IMG_0094

Na 3 snelle rondes was het op dat moment zeer moeilijk uitmaken wie er voor stond op punten Exclamation Question Hakim liet wel enkele spectaculaire gedraaide trappen zien, maar deze kregen niet echt aansluiting, terwijl aziz goed scoorde met teeps, en stootwerk..
In ieder geval een zeer spannende partij...tot +-20sec van het einde...(in mijn achterhoofd had ik minstens een draw...gevoelsmatig).
MAAR DAN, begint de scheids om één of andere wazige reden zomaar te tellen Question Question Exclamation Mad
Hier was totaal geen aanleiding toe Exclamation Niemand snapte het?? confused
En dan ben ik de eerste om iets toe te geven, want ik ben er voor dat alles 101% correct is, ik zou nooit een partij willen winnen waar we het niet verdienen.

In ieder geval, vol ongeloof ontvangen we Aziz terug in de hoek voor het einde van de partij...tja, je weet genoeg hé, gelijkopgaand, maar de ander heeft de tellen mee, dan verlies je de partij, simpel.... Evil or Very Mad

En zo geschiedde dan ook: winnaar op punten Hakim Abdrzak van Deathrow...

Ik vroeg na de partij aan de scheids waarom die geteld had Question Hij zei dat hij een waarschuwing gegeven had voor "niet snel genoeg" rechtkomen...Echter aziz heeft nooit een waarschuwing gehad, en wij hebben ook niks gezien...
Veel woorden ga ik er niet aan vuil maken,...voor mij geen probleem ik heb een vechter die heel goed presteerde, dus 100% content over ben, echter voor Aziz is het normaal dat die zich bestolen voelt...Hij was er niet goed van, .. Evil or Very Mad
HEEL erg wazig allemaal dit voorval Exclamation

Conclusie:Aziz, zet het van je af, je hebt een GOEIE partij geknokt!volgende beter! Ik zie telkens vooruitgang, conditie is beter, je luisterd goed in de ring, je wordt nog explosiever!!!Komt allemaal goed, ff de juiste draai vinden je geraakt er wel! pirat

Admin
Admin

Aantal berichten : 72
Registration date : 13-03-08

https://kaoloygym3090.aforumfree.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum